25.12-14

Hyvää Joulua ihmiset näin jälki käteen!:) Koska en saanut aikaseksi postailla eilen vaikka oli tarkoitus väsää pieni "jouluperinne" postaus mutta se sitten jäi kun en jaksanut ottaa konetta ja avata blogi sivun... mutta nyt olen tässä ja kirjotan mun joulusta teille:)
Meillä on aina perinne että päivää ennen joulua me koristellaan kuusi ja paistetaan kinkku, mulle tuli heti kunnon joulufiilis kun tuli vähän lunta maahan!! Valkoinen joulu on paras joulu, vai mitä mieltä te ootte?  
Jouluaamuna heräsin myöhään ja meillä saa aina yhden lahjan aamulla ja sisko sai fisheye.n iphonelleen ja itse sain siinä uuden puhelimen samsung galaxy s3 ja olen tyytyväinen koska vanhassa 4sminissä oli näyttö rikki.. Ja kun kaikki muut tekivät jotain niin tämä tyttö katsoi lasten elokuvia jotka tulivat telkkarista :)
Menimme tänä jouluna syömään äidin veljelle kun pyystivät muuten olemme aina kotona joulun viettänyt, jouluruuaksi itse syön aina porkkanalaatikkoa ja perunaa ja kalaa.. en ole kinkun ystävä enkä muitten laatikoitten. :D
Paketit me avataan aina kun ruuat on syöty mutta tänä jouluna olimme kauan serkulla ja avasimme lahjat sitten myöhemmin kotona :) En itse saanut paljon lahjoja mutta olen tyytyväinen kaikkeen mitä sain kuitenki ! 

+ puhelin ja suklaata :) huomenna saan lisää kun menen iskän luo.


- Rakkaudella Yolanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar