Uusi alku

Uusi alku täällä jälleen! Muistan kun tein ensimmäisen blogini ja se oli täällä ja kirjoittelin melkein vuoden ajan täällä. Kunnes halusin aloittaa kirjoittaa ruotsiksi niin muutin toiseen blogiin, ja nyt tuli himo alkaa postailla täällä taas kun jotenkin tuntuu paremmalta kirjoittaa suomeksi taas vaihteeksi :)
Olen tässä yrittänyt monta kertaa postailla tänne mutta ei ole toiminut niin kuin pitäisi joten annoin olla kunnes nyt kokeilin ja alkoi toimimaan!:) Vihdoin sain uuden bannerin tänne ja muokattua vähän ulkoasua vielä on kyllä hommaa mutta sen kerkiää vielä tehdä. Mutta aina kun aloittaa uudessa blogissa niin kertoo vähän itsestään ja niin minäkin ajoin tehdä nyt (:

Nimeni on siis Yolanda ja olen 17 vuotias Porvoolainen tyttö. Olen suomenruotsalainen ja kyllä olen aina asunut täällä ja vanhempani ovat suomalaisia! Opiskelen lähihoitajaksi jo toista vuotta ja vapaa ajalla käyn salilla, olen kavereitten kanssa, ja olen kotona. Minua voi seurata instagramissa nimellä yolandamariaa ja kysymyksiä voi kysy ask.fm:ssä nimellä yolandamariaa
Kameraa jota käytän on nimeltään Canon eos 600d tai sitten puhelimella. Muokkaan yleensä kuvani picasassa tai sitten en ollenkaan riippuu ihan miltä ne näyttävät.


Rakastan kuvailla luontoa ja muita ihmisiä, eli kaikki kuvat jotka ovat täällä olen itse kuvannut joskus voi ehkä olla joku weheartit kuva mutta ei yleensä :)
Kuvassa minulla on vanhat hiukset koska värjäsin ne pari viikkoa sitten punaisiksi ja mitään hyvää kuvaa niistä ei ole :/ mutta kyllä niistä vielä tulee parempi kuva!:)

- Rakkaudella Yolanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar