Kylmät päivät

Blogin puoella on ollut vähän hiljaista koska olen aina ollut niin väsynyt kun tulen töistä kotiin ja sitten yleensä löydän itseni salilta iltaisin! Olen miettinyt jos tekisin kysymys postauksen tai jonkun muun jonka sitten voisin tehdä videona, kun joku oli kommentoinut että haluaa videota (: joten ehdottakaa jotain video ehdotuksia niin koitan toteuttaa sen!:) 
Nyt on yhtäkkiä tullut jo pakkasta ja ollut todella kylmä ja kun pitää ajaa töihin niin tuntuu että panostaa enemmä vaatteisiin että ei jäätyisi sillä matkalla kun ajaa ehkä 4km? Hui, pidättekö te talvesta vai olisko kesä parempi?
Tänään minulla alkaa työt vasta 13 ja loppuu sitten ilta yhdeksältä näin siis vietän perjantai iltani kun ei ole aamuvuoroa, aamulla 10 menin koululle tekemään yhtä juttua ja tulin noin 40min sitten kotiin takaisin syömään ja odottamaan että kello olisi niin paljon että pitäisi lähteä. Tämän päivän jälkeen on jo 3 viikko työharjoittelua takana, ja kohta sitten paluu arkeen takaisin :(
Kävin eilen äidin kanssa katsomassa jos löytäisin uuden talvitakin minulla ja löytyihän se sitten ja vielä hyvä päällä ja lämmin! Samalla reissulla löysin kahdet urheilurintsikat, tyytyväinen olen niihin mitä löysin koska ne ovat asioita joita tarvitsen(:
Kävin myös lataamassa korttini salille eilen että nyt on taas kuukausi aikaa käydä salilla :)
Laitan kuvat myöhemmin siitä mitä ostin kun nyt en kerkeä kuvata niitä /: Toivottavasti teillä on hyvä perjantai ja viikonloppu!!:)
kuvat ovat kaksi kesää sitten kun olimme uittamassa koiria!

- Rakkaudella Yolanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar